InterRisk

Jeśli chcesz zgłosić szkodę komunikacyjną, to w InterRisk możesz zrobić to naprawdę szybko, dzwoniąc na odpowiednią infolinię lub wypełniając internetowy formularz.

Zgłaszanie szkód komunikacyjnych w InterRisk

Szkodę komunikacyjną w InterRisk można zgłosić na kilka sposobów. Przede wszystkim InterRisk w celu zgłoszenia szkody z tytułu OC i/lub AC udostępnia infolinię. Konsultanci przyjmują zawiadomienia od poniedziałku do piątku między godziną ósmą a szesnastą, a są dostępni pod numerem:

22 212 20 12.

InterRisk zachęca swoich klientów do zgłaszania szkód za pomocą formularza internetowego, dostępnego na stronie internetowej towarzystwa. Jest to najszybszy i najbardziej niezawodny sposób na zgłoszenie szkody i gwarantuje szybkie przystąpienie do jej likwidacji. Równie szybkim sposobem jest kontakt z którymś z oddziałów regionalnych, na przykład we Wrocławiu, gdzie znajduje się centrum likwidacji szkód majątkowych, NNW, komunikacyjnych i innych. Na stronie internetowej towarzystwa ubezpieczeniowego można znaleźć także wszelkie dokumenty potrzebne do tego, aby osobiście zgłosić szkodę w oddziale. Są to:

  • zawiadomienie o szkodzie z ubezpieczenia OC
  • zawiadomienie o szkodzie z ubezpieczenia AC
  • oświadczenie sprawcy kolizji.

Zgłoszenie innych szkód.

Inne szkody należy zgłaszać albo poprzez odpowiedni formularz kontaktowy, szerzej opisany na stronie kontakty.org.pl, albo osobiście w jednym z licznych oddziałów w całej Polsce. Duża liczba regionalnych biur likwidacji szkód (w Sopocie, Warszawie, Bydgoszczy, w Zielonej Górze, Wrocławiu i innych miastach) gwarantuje szybką jej ocenę i wypłacenie odszkodowania. Dodatkowo klienci, którzy mają wykupiony dodatkową opcję Assistance, mogą dzwonić przez całą dobę siedem w dni tygodniu na dedykowaną im infolinię:

22 570 47 31.

Insurance coverage for buy essay online cheap in https://essayclick.net/ possible deductibles.